mikenomad: Nää, men vad ska man göra, liksom ?
Inlägg: 1594433
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Fast i träsket? Jag börjar så smått komma ur...tror jag. Hockey är skit, Timrå IK är inte ens det.