Jag tror inte ens att den blir verklighet. Planerna för Södra Kajen ser annorlunda ut och det tackar man för. Den där arenan får gärna för min del ligga lite längre ut längs den södra sidan av Järnvägsbassängen (ja, den heter faktiskt så), det vill säga där det finns en gräsplan i dag. Men, som sagt, det är nog kört med det där nu. Timrå IK fortsätter att spela i Sörberge och en ny evenemangsarena planeras på den före detta Berners-tomten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
zigge:
Jag tror inte ens att den blir verklighet. Planerna för Södra Kajen ser annorlunda ut och det tackar man för. Den där arenan får gärna för min del ligga lite längre ut längs den södra sidan av Järnvägsbassängen (ja, den heter faktiskt så), det vill säga där det finns en gräsplan i dag. Men, som sagt, det är nog kört med det där nu. Timrå IK fortsätter att spela i Sörberge och en ny evenemangsarena planeras på den före detta Berners-tomten.
Redigerad kommentar