1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595187

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

BlackBay: dom kommer nog inte så mycket längre än så här med straffarna nu... 

avslut måste det idiot tränas på iaf...

inget mjäk pangande i lunk takt utan högsta tempo så realistiskt som möjligt. alldeles för många som lägger skit avslut över eller i magen  på keepern. det behöver bli bättre ryggrads avslut än så här...

sedan vill jag se mer av wedin o hallin bla. dom håller igen nu va? ifjol klarade de faktiskt av att vara lite fräcka o utmana motståndarna med lite avslut i es... det ska väl inte vara svårare att göra iår?


Svarskommentarer

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Sundh vore definitvt en värvning av hög klass. Själv är jag dock lite inne på att försöka få hem Alexander Larsson från Brynäs. Skulle byta Hundertpfund mot honom utan att blinka.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer