mikenomad: ja, att vår budgeterade publiksiffra var hög var nog de allra flesta överens om. Dessutom är det ju mer eller mindre omöjligt att sia om den innan man vet var laget kommer att hamna placeringsmässigt i tabellen. Nu börjar serien så smått att sätta sig och man ser ungefär var det här laget är kapabel till med det material man har till förfogande. Dock är det förjaevla surt att det ska se ut så här då det känns som att saker skulle se betydligt ljusare ut med någon/några spelare med sinne för att göra mål.
Jag hoppas innerligt att man redan nu ser över möjligheterna att göra förändringar i befintligt trupp för att om möjligt hitta en väg att få tag på en spelartyp med målsinne. När laget i övrigt uppträder så pass bra som de ändå gör vore det tråkigt om man inte gav detta en ärlig chans.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas innerligt att man redan nu ser över möjligheterna att göra förändringar i befintligt trupp för att om möjligt hitta en väg att få tag på en spelartyp med målsinne. När laget i övrigt uppträder så pass bra som de ändå gör vore det tråkigt om man inte gav detta en ärlig chans.