1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595495

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Väntat... helt bedrövligt spel när man har en knapp ledning... SPELA LITE HOCKEY I ANFALLSZON kanske?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Bigthelin: Nä, vi har inte råd med anfallsspel. Det har vi inte haft de senaste två säsongerna, vi har ju nästan gått i kk. Det är jättesynd dessutom om spelarna som är värda fler som tittar på dem. Om det inte kan spelas elithockey i Timrå i framtiden så är det en massa människor som inte är det minsta inblandade i Timrå IK som rår för det. För att de tycker att de kan ta sig rätten att välja det nöjesutbud de beräknar kommer skänka dem mest valuta för pengarna och den tid de lägger ner.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer