Inlägg: 1595549
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
bobrov: Känns ändå inte rätt att skylla på Roffe.
Det här är ungefär som att ställa Sebastian Vettel på startlinjen i en Ford Focus.
Det funkar liksom inte
Det här är ungefär som att ställa Sebastian Vettel på startlinjen i en Ford Focus.
Det funkar liksom inte
+ 3
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
bobrov: Jag tycker inte att det är tränaren det sitter i. Vi har inte spelare som har näsa för målet, hade vi haft det hade vi inte suttit i skiten nu.
Vargher85:Jag kan inte tro att Henrik Stridh gjort ett sämre jobb än den huvudträn dom har nu vad han nu heter, Ante köper jag men Huvudtränaren Nej , Nej sätter man Molinder på en straff det tycker jag låter hjärnsläpp,vad tycker ni ?? Jag blev jävlig less redan när dom presenterade den s.k huvudtränaren har ändå sett hockey sen slutet av 50-talet och detta är nog ett av dom sämsta jag sett,inte en match till förrän dom levererar.