Inlägg: 1595577
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Timrå Icon: Nu menar jag dom etablerade spelarna som inte presterar ex. Hult,Molinder,österikaren,,Kanadensaren, m.fl av dom som var med i elitserien det är lätt att räkna dom, är inte så många ta bort Hallin han är den ende som platsar.
Men sätta spelare på läktaren funkar bara då man vill väcka etablerade stjärnor.
Unga spelare får bara självförtroendet knäckt.
De behöver matchas i form