Bragd-Birger: ja, att fortsätta spela så som vi gör nu känns mer som att misshandla våra juniorer. Tycker att det märkts ju fler matcher vi spelat och ju fler vi förlorar hur även ungdomarna börjar tveka på sin egen förmåga. Precis som du säger behöver dom ha spelare omkring sig som drar med sig dom, inte som fallet 'nästan' är nu, att det är ungdomarna som ska bana väg...för dom äldre.
Inlägg: 1595622
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Ja powerplay e ju ett helt kapitel för sig det. 2-0 i 5 mot 3 och vi hade med största sannolikhet haft 3p.