Inlägg: 1595665
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Andersson: Nä jag tycker vi kör med Riku, Pyrölå, Pikkarainen, Hirso och Lehtonen. DOm kan få supa och basta hur mkt dom vill, jag kan tamejfan stå för spriten :P
+ 9
SuperMupster:
Riku Hahl hade sin bästa säsong i karriären här , när han gjorde 41 poäng .
Hade inte varit fel de heller