Andersson: Betala för skiten? No way!
Inlägg: 1595767
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2013-10-29
Hahl Bundy: Nä, det här blir nog första matchen jag väljer att inte se, trots att jag har kvällen ledig. Kvaliteten på sändningen, lagets form...njae.