1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1596569

Sv: Apropå nånting...
Sveriges bästa hockeylag f.n finns iaf i Västernorrland. Kul!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hmm... det där budskapet kunde jag inte avmaska.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Alldeles sant det. Jag såg också matchen. MoDo imponerar. Ibland är det inte utan att man funderar på att göra som alla andra medgångare som har försvunnit från detta forum: Bli modoit i stället. Det är stabilare. Timrå sprattlar som bäst till några år, sedan är det kört igen. Men nej, jag är rödvit i denna sport. Hur kassa vi än är och att de smiter med allt mitt guld... Faan!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: By the way så verkar SHL jädrigt svag i år då vi klev av

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja jag håller med!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag vet inte om jag kan hålla med. Även om det var starkt av bobcats att vinna över Östersund med uddamålet ikväll så finns det mer formstarka lag.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är vi så jädra bra nu alltså...?
Det var som fasen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer