Alldeles sant det. Jag såg också matchen. MoDo imponerar. Ibland är det inte utan att man funderar på att göra som alla andra medgångare som har försvunnit från detta forum: Bli modoit i stället. Det är stabilare. Timrå sprattlar som bäst till några år, sedan är det kört igen. Men nej, jag är rödvit i denna sport. Hur kassa vi än är och att de smiter med allt mitt guld... Faan!
mikenomad: Jag vet inte om jag kan hålla med. Även om det var starkt av bobcats att vinna över Östersund med uddamålet ikväll så finns det mer formstarka lag.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer