1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1597852

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Smokey: Hur är reglerna i detalj? Måste man vara hängiven TIK-supporter..? Eller räcker det med att helhjärtat önska att Timrå tar sig tillbaka till SHL snarast..? Eller kan man åtminstone få barnmenyn? Explorer...?

Det är inte jag som frågar utan jag frågar för en jag känner...lite...


Svarskommentarer

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
NoMercy: Gilla du, givetvis kommer man iklädd TIK-prylar till middagen! Och dessutom har jag precis kommit på en extra pryl som jag ska bjuda alla som har åldern inne på. Vinner Timrå utlovar jag en höjdare!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer