1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1597853

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
DJ Hemp: Har också funderat exakt på det där....om folk här verkligen dricker just Explorer eller om det bara är nåt man skriver för att det ger en touch av loser/fyllo; dvs lämplig supporterprofil till TIK...

Svarskommentarer

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
mikenomad: Ingen varker köper eller dricker den. Ändå är det den mesta sålda varan på Systemet ;-)

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
mikenomad: Själv dricker jag endast 'seppe' vid finare tillställningar. Ska jag nyttja lämpligt berusningsmedel vid tittande på timråmatch blir det flygplanslim i en plastpåse.

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

mikenomad:

Joji, så hade jag för vana att göra då det begav sig. Till en början. Sedan började jag även att tillämpa denna dryck i prakTIKen. Innan jag bestämde mig för att det smakade satan och la ner...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer