Som sagt, Timrå är sedvanligt pigga och fräscha efter ett uppehåll. Gott tecken på att man tränat bra och att det är driv i laget. Skönt också att Norja verkar ha konserverat formen. Man blev ju lite orolig att han skulle göra en Lundström efter den där 'hur känns det att vara bäst i serien?'-artikeln, men några sådana tendenser visar han inte. Skönt!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skönt också att Norja verkar ha konserverat formen. Man blev ju lite orolig att han skulle göra en Lundström efter den där 'hur känns det att vara bäst i serien?'-artikeln, men några sådana tendenser visar han inte. Skönt!
Nu är det dags för limtub nr 2.