Andersson: Man ska väl förstås inte vänta sig annat...men fanken vad lyckliga kommentatorerna blev när Löven gjorde3-2...och shit vilken gravstämning när TIK gjorde 2-1
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Andersson: Man ska väl förstås inte vänta sig annat...men fanken vad lyckliga kommentatorerna blev när Löven gjorde3-2...och shit vilken gravstämning när TIK gjorde 2-1
men men...det är väl så det är