1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1597969

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
jå1: För att undvika det måste vi för i helvete göra oss av med Hundertpfund och värva någon bättre- Helt sjukt att ha en förmodat ledande spelare på 1 (!) poäng efter 17 matcher.
Om Nubben inte arbetar för att få till en försäljning är det fan i mig tjänstefel.

Svarskommentarer

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
hubbenorlen: Vill lägga till Hult där. Hand upp alla som trodde att han skulle vara poängsämsta center efter 19 omgångar?

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
hubbenorlen: Lär vara lättre att sälja en rostig Simca av årsmodell 1978 (minns någon den jävla bilen?) än att kränga Hundertfund i dessa dagar.

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

hubbenorlen: Korrekt!

Och dessutom borde vi ha ett totalt generellt förbud mot att målvakter med flyt går ut i pressen och slår sig för bröstet. Fast i det här fallet kanske det underlättar för oss att få behålla honom i och för sig......


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...