Smokey: Tror nog att Österrike kan tänkas vilja ha honom. Han är ju trots allt landslagsman och inte den första som misslyckas i en bättre liga. Ungefär som när vi får tillbaka en svensk SHL-stjärna som misslyckats i KHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Smokey: Tror nog att Österrike kan tänkas vilja ha honom. Han är ju trots allt landslagsman och inte den första som misslyckas i en bättre liga.
Ungefär som när vi får tillbaka en svensk SHL-stjärna som misslyckats i KHL.