1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1597991

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Det är också sjukt mycket stolpe ut och unga misstag i jobbiga lägen.

Men jag vidhåller att det finns möjligheter i det här laget. (Om den möjliga möjligheten är att överleva i den här serien)

Det handlar nog också mycket om psykologi. Gruvan blir tråkigt nog bara djupare och djupare och leran allt svartare och mer blötkall.

Vi behöver få lite syre nu.

Vi har spelat jämt mot Västerås, Djurgården, Oskarshamn och några lag till. Ge oss syre nu!!!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Smokey: Ja det är sant. Ungt lag och tungt ansvar är sällan en bra kombination.

Men det finns två spekter i det här. Både a-lag och klubb skall må bra. Båda behöver en troligen omstart ända från barn- och ungdomsgrupper som skall vara basen ända upp till elitnivå. Det tar nog betydligt längre tid att få ihop än en liten spetsig trupp på kort sikt. Men går gör det ju. Och är det några som kan fixa det så är det denna ledning tror jag


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer