1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1598319

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ruskigt trist, man hade ju en ganska komfortabel 0-1 ledning borta och pa dibba fick ett friläge att göra 0-2 men missade, ett mål där då hade giffarna lirat allsvenskt, men nya tag till våren :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Idag glömmer vi att Timrå är ett bottengäng i hockeyallen, idag ska vi njuta av att se Ibraa bomba Sverige mot Braaaziiil !

Hoppas och tror på 1-2 till Sverige med Zlatte som segerskytt och där han efter matchen hånar hela Portugal.


Sv: Apropå nånting...

Berka:

Javisst, nu känns det tungt i ca ett halvår framåt, men sedan lär man väl orka ladda om förr eller senare. Nu väntar framför allt play off till VM och därefter lär man främst följa Timrå IK:s vidare äventyr...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer