+ 2
Inlägg: 1598608
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Bragd-Birger: Japp, nu öppnar vi dammluckorna och går för världherravälde!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Bragd-Birger: Ja vilken match man fick bevittna haha!
Ja DIF får nog harva på bra länge i den här serien. De var tragiskt dåliga.
Tvåa på varenda puck!
Nä nu ska segern firas!!
Spiken i DIF-kistan hade varit om Emil fått blivit matchens lirare istället för Hunden hehe
Ja DIF får nog harva på bra länge i den här serien. De var tragiskt dåliga.
Tvåa på varenda puck!
Nä nu ska segern firas!!
Spiken i DIF-kistan hade varit om Emil fått blivit matchens lirare istället för Hunden hehe
Redigerad kommentar
På fest, redan oräväckande onykter...nu har jag ännu en anledning att gå all in.
Härligt Timrå!!!