+ 1
Inlägg: 1598668
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2013-11-16
Ju fler hardcore-gårdare jag pratar med, desto skönare blir segern.
Enda smolket i bägaren är att man missade tillställningen (på förhud kändes dock fest ist f hockey som en utmärkt idé).
Nu hoppas jag att Underhunden och Hult kan rida vidare på det här. Än finns tid att bli hjältar!
Enda smolket i bägaren är att man missade tillställningen (på förhud kändes dock fest ist f hockey som en utmärkt idé).
Nu hoppas jag att Underhunden och Hult kan rida vidare på det här. Än finns tid att bli hjältar!
+ 4
Timrå Isstadion:
Det borde ha blivit två minuter för det.
Han spelade väl i tredje....