Kan vara den sämsta TIK period jag sett på flera år, vad händer??? Är man inte taggad inför match, lr är man helt enkelt inte bättre. Blir om ännu mer mörkrädd!!
Inlägg: 1599814
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
fredriko74: Då missade du första perioden mot Karlskoga, den var nog det sämsta.