Jockz: jag tror faktiskt det finns en risk att vi konkar, det kan inte gå bra ekonomiskt för TIK.
Inlägg: 1599854
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
RTS: Synd att vi inte har nån gammal hjälte med Timråhjärta som det går bra för i dagsläget och som håvar in löjligt mycket flis och kan tänka sig att kliva in och bli räddare i nöden.
+ 1