Ser man matchen på S24 så får man fan passa sig för att komma i kontakt med omvärlden om man inte vill veta vad som händer några minuter fram i den match man just sitter och tittar på. Vi måste snacka minst tre minuters fördröjning.
Inlägg: 1599871
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Rögle BK 2013-11-23
Sedär, nu startade jag om sändningen och då ligger vi i fas med Swehockey igen. Så enkelt var det.
+ 1