1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1602193

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
Jockz: Det blir ju rena slaktmasken till Viasats fördel jämför med alla produktioner som C+ någonsin har gjort!!

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05

Tre fuckin' jävla poäng! Underbart! Verkar ha varit en riktig gnetviktoria också, vilket ytterligare späder på poängutfallseuforin. Såna segrar kan man aldrig få för många av!

Någon som vet status på Bergman? Är han hel och ren bör hans dagar i truppen vara utmätta. Gott så, någon form av spets istället vore ytterst välbehövligt.

Dags för Revanscho Grande mot VIK på lördag. Känns som att det faktiskt kan gå vägen.

Härligt Timrå!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer