1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1602203

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05

Bragd-Birger: Jag lider ändå lite med Timrå. Tänk om nämnde Bergman hade tillfört den spets man hoppats på och om man hade haft en forward som kunde styra upp ett PP. Då hade man varit på den övre halvan av tabellen.

Ändå så var segern så härlig och så viktig. Hockey känns kul igen. Tack Timrå!!1!


Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2013-12-05
Vargher85: Jag lider mycket med Timrå. Med tanke på hur liten 'spetskassan' är måste utdelningen på värvningarna vara i princip maximal. I år blev det en Hempsk jävel av det. Trist som fan. Bara att hoppas på att den nya sportorganisationen får bättre träff framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer