Så gnetigt var det inte egentligen. Tyckte att vi förde matchen till stora delar och att det var lite märkligt att vi endast bokfördes för 14 skott. Men det kändes lurigt mot slutet, lite jävel att åka på ett tre mot fem-läge i 1:30, men vi lyckades dessbättre rida ut stormen (Sven).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så gnetigt var det inte egentligen. Tyckte att vi förde matchen till stora delar och att det var lite märkligt att vi endast bokfördes för 14 skott. Men det kändes lurigt mot slutet, lite jävel att åka på ett tre mot fem-läge i 1:30, men vi lyckades dessbättre rida ut stormen (Sven).