Västerås är väl lite som de där klumpiga malmöspelarna? Gurkstavarna hade en jävla massa tur sist vi åkte på torsk i läbbiga V-ås. Är lite inne på att ösa deg på resultaten 1-1 och 11-0 till Timrå även i den här matchen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Västerås är väl lite som de där klumpiga malmöspelarna? Gurkstavarna hade en jävla massa tur sist vi åkte på torsk i läbbiga V-ås. Är lite inne på att ösa deg på resultaten 1-1 och 11-0 till Timrå även i den här matchen.