Jag har inte varit så engagerad i Timrå IK de senaste åren och det krävdes att vi skulle åka ur Elitserien för att man skulle börja att bry sig på allvar igen. Nu är vi riktigt jävla illa ute, men om man ska se det positiva med det hela är det att man har hittat tillbaka till den där hockeynerven som försvagades där under ett par år. Almtuna borta alltså. Synd att man inte har kvar lägenheten i Uppsala. Det är förvisso 18 år sedan nu...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer