1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 160358

Sv: 10 dagar kvar
kermit: Det tror jag också, men det hindrar väl inte att resesidan aktualiseras.

Jag tror att supportrarna blivir slöa, (kanske går det för bra för laget) alla sitter och rullar tummar hemma och väntar på att comhem/internet/canal+ eller något annat ska skicka ut bilder från matcherna.

Kanhända uppskattar Supporterstyrelsen/Reseansvariga förslag på nya ideer.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.