1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604365

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Ja, det är möjligt att det är dit vi är på väg. Igen. För där var vi för inte så längesen. Hade ju färre än 100 betalande i norrettan för ett kvarts sekel sen. Då var det nog inte många som vågade drömma om en elitserie-comeback. Så länge vi håller oss i AS några år är det väl ok, men sjunker vi lägre än så tycker nog inte ens jag att det är särskilt roligt längre. Då hamnar vi nästan nere på notisnivä i lokalpressen och TV-sända matcher är bara att glömma. Fast jag kan faktiskt uppskatta nerven över att nästan vara där, på samhällets botten. Man har ju personligen erfarenhet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Har skrivit det förr, jag minns en verklighet när NSK hade mer folk på läktaren än Timrå och Sundsvall. Tillsammans.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer