1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 160456

Sv: 10 dagar kvar
Vi var faktiskt 2st bussar till Ö-vik. Men det är ändå uselt. Fattar inte var alla reste för några år sedan tagit vägen.

I Allsvenskan var det lättare att få ihop folk, det var enda sättet för fansen att se vad som hände i matchen. I ES får man alltid tag i matchbilder från alla matcherna. Men det känns för tunt för att vara hela sanningen.

Sedan är priserna lite dyrare nu än tidigare. Finns det ingen möjlighet att resa med något annat bolag än Ceris? De verkar ligga högre i pris än övriga av vad jag hört. Sedan kanske vi har rabatt eller spons från ceris, det vet jag faktiskt inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.