Ärligt talat så var 2013 det bästa året på mycket länge. Personligen då alltså. Ett jävla pissår vad gäller TIK var det förstås. Synd att man inte kan få allting bra samtidigt. 2014?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ärligt talat så var 2013 det bästa året på mycket länge. Personligen då alltså. Ett jävla pissår vad gäller TIK var det förstås. Synd att man inte kan få allting bra samtidigt. 2014?