+ 2
Inlägg: 1605351
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bra idé! Vi borde ha nomineringar för årets insatser!
Wade - Årets sargollon...?
Någon fler..?
Wade - Årets sargollon...?
Någon fler..?
Sv: Apropå nånting...
Jävla äckliga HiV. Tål dem inte. Örebro borde ha fixat en trepoängare, men fan heller! Sevärd match dock...
+ 1
Timrå Icon:
så tycker jag vi skiter i räddningsprocent o sånt där och utser Mika Norja till Allsvenskans bästa målvakt , iaf by far den värdefullaste