DJ Hemp: sitter du och tittar på en repris or what?
Inlägg: 1605355
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco:
Jajamensan, jag gjorde en "Blizzard". Kollade på en match som jag hade glömt redan var färdigspelad. Men vadå, det mesta borde väl vara tillåtet så här i icke-tid (den mellan jul och när allting kommer igång igen). : )
Nu får man se Psych vs HiV i alla fall!
Jajamensan, jag gjorde en "Blizzard". Kollade på en match som jag hade glömt redan var färdigspelad. Men vadå, det mesta borde väl vara tillåtet så här i icke-tid (den mellan jul och när allting kommer igång igen). : )
Nu får man se Psych vs HiV i alla fall!
+ 1