Skyller på att jag tog ett par stänkare på stan, där jag satte in lönen på kontot samt inhandlade vaskningsmaterial till i morgon. De billiga sorterna var slut, så jag fick slanta upp ordentligt och köpa äkta Champagne. Fan, vad det ska kosta hela tiden... : (
Inlägg: 1605361
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: C-vitamin brustabletter och California White på tetra sätter piff på varje nyår.
+ 1