+ 2
Inlägg: 1605595
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zigge:
Tack detsamma, kära granne. Vad skulle vi göra utan MoDo? Varenda gång Timrå åker ur elitserien vänder man Isstadion ryggen och supportar den lite mer fashionabla länsgrannen i norr i stället. Det ser ju lite bättre ut när ens affärskontakter kommer på besök att man kan bjuda in till myslogerna i Fjällräven Center och leka att MoDo är ett lag från sundsvallsregionen med ett par SM-tecken i bagaget.
Tack detsamma, kära granne. Vad skulle vi göra utan MoDo? Varenda gång Timrå åker ur elitserien vänder man Isstadion ryggen och supportar den lite mer fashionabla länsgrannen i norr i stället. Det ser ju lite bättre ut när ens affärskontakter kommer på besök att man kan bjuda in till myslogerna i Fjällräven Center och leka att MoDo är ett lag från sundsvallsregionen med ett par SM-tecken i bagaget.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
zigge: Ja gott nytt år på er MoDoiter oxå!
Även om ni inte är lika vackra som vi :-)
Även om ni inte är lika vackra som vi :-)
+ 1
Timrå Icon: DETSAMMA, till alla övriga, från en Modoit.
(Uj, fick SPAM-várning, bäst anfalla den där gula ensamma damen nu)
Redigerad kommentar