+ 2
Inlägg: 1605600
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nä inte fasen ska du ned dit igen!
Nu håller du dig flytande!
Nu är du bland vänner! :-)
Nu håller du dig flytande!
Nu är du bland vänner! :-)
+ 2
Bollinger - Ok!
Apropå rännstenen, jag tillbringade drygt fem år i den. Vill fan inte tillbaka. Kan leva med att TIK har det lite jävligt ett tag nu, bara vi inte åker ännu längre ner i dyn (det tror jag inte, vi är inte IFSH). Hamnar vi till och med Topp 7 är det en jävla skön bonus!