mikenomad: Asplöven låter överkomligt (-;
Inlägg: 1606205
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2014-01-08
Carl Lejonkräk: Det kan man ju tycka. Om man heter t.ex Brynäs IF iaf....för oss är det en nog så svår uppgift. Ett lag som är rätt jämnstarkt med Timrå f.n. Segern mot Mora sist imponerar lite tycker jag. Sen är det många SHL-lag som nog skulle få sig en överraskning över kvalitén hos i stort sett samtliga HA-lag. Åtminstone sett till prestation enstaka matcher...
+ 1
Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2014-01-08
Joji, det vore på tiden att spöa Asplöven nu efter två minst sagt snöpliga nederlag!
+ 1