Jag gillar att kasta sten i glashus. När ska man annars göra det? Saker måste ju krascha och gå sönder för att det ska vara någon mening. Och fy fan vilken skön vändning vi svarade för i går... Två poäng - satan vilken skön nattsömn man fick! : )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag gillar att kasta sten i glashus. När ska man annars göra det? Saker måste ju krascha och gå sönder för att det ska vara någon mening. Och fy fan vilken skön vändning vi svarade för i går... Två poäng - satan vilken skön nattsömn man fick! : )