Du, jag har alltid varit här. Men mina inlägg har drunknat i alla andras. Om jag söker plågan? Kanske är det lite så, men helst av allt vill man ju sola sig i glansen tillsammans med sina favoritlag. Minns festen efter ES-avancemanget med TIK 2000. Snodde hem flera stenar från kristallkulorna på Oscar's. Var fan är de nu?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du, jag har alltid varit här. Men mina inlägg har drunknat i alla andras. Om jag söker plågan? Kanske är det lite så, men helst av allt vill man ju sola sig i glansen tillsammans med sina favoritlag. Minns festen efter ES-avancemanget med TIK 2000. Snodde hem flera stenar från kristallkulorna på Oscar's. Var fan är de nu?