1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1606940

Sv: Apropå nånting...
jå1:

Nja, inte där tror jag. Minns bara inte var man la dessa genomskinliga glasbitar. Tråkig dag denna förresten. Ingen intressant match att kolla på. Ligger och lyssnar på Saada Bonaire, en grym tysk sizeduo från tidigt 80-tal. Så jävla bra den skivan...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag går jävligt sällan på matcher för det är ett helvete att ta sig till arenan. Mitt jävla körkort är dessutom indraget på grund av ett antal fyllehistorier. Men jag följer och bryr mig om Timrå IK i den mån jag kan. Vad får man tillbaka? Ingenting. Betalade medlemskap för två månader sedan och har inte fått ett piss i retur. Det är ganska för jävligt. En förening som inte bryr sig om sina medlemmar ger jag inte så mycket för...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer