Det har du alldeles rätt i. Jag har sällan haft ett sådant starkt hockeysug som nu. Inte sedan det vet i fan. Vore så jävla kul att få ett ansikte på Timrå Icon och Hahl Bundy dessutom. Matchen kan vi lämna lite därhän. Misstänker att Malmö smiter iväg hem till Skåne med tre poäng... Minst!
mikenomad: Just det Mr Jinx! Vi ska inte springa iväg och suga av varandra pga några vinster. En vågtopp följs alltid av en vågdal. När man tror man fått näsan över vattenytan så kommer det någon äcklig fiskmås och bajsar i den.
Nu tror jag att jag avjinxat de allra flesta inlägg så nu borde vi väl krossa Malmö...?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.