En pajkastare fattar ju att vi kvittar Bergmans lön mot en ny spelares i det fall vi löst ut Bergman vill säga vilket jag förutsätter då han inte är kvar fysiskt. Vad kan han realistiskt haft för lön? 50-60 brak? Högst. Vad får vi för det? Inte en Brendl-typ iallafall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Njaa jag är schkeptischk...
En pajkastare fattar ju att vi kvittar Bergmans lön mot en ny spelares i det fall vi löst ut Bergman vill säga vilket jag förutsätter då han inte är kvar fysiskt. Vad kan han realistiskt haft för lön? 50-60 brak? Högst. Vad får vi för det? Inte en Brendl-typ iallafall.