1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 160997

Sv: Fagermoney...
BlackBay: Det är väl en jävla skillnad på att snacka banderoll med ironiskt innehåll och att hata!

Man kanske skulle snacka om Per Hallin istället, fan vilken svetslåga han har i blicken, ska bli dunder att se honom igen!
Glad att han stannade!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.