1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 161028

Sv: Fagermoney...
Bragd-Birger: Men så ser väl verkligheten ut numer, tyvärr. De flesta, med några äkta undantag i Timrå, har inte längre stora hjärtan för sina lag. Det är ett jobb man går till så länge man har kontrakt och dyker det upp nåt intressant bud är det till och väga för och emot. I Fagemos fall blev det emot, inte så mycket att snacka om egentligen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.