Inlägg: 1611609
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2014-02-11
erathoo: Inget snack om vilket av de två lånen som det är lite klass på om man säger så..:P
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2014-02-11
Hemmaplan och darrig inledning. Ska bli "intressant" att se hur man hanterar det...
zigge: Å jag som var så himla nöjd att lill-nyllet blev uppkallad till MoDo-rövarna...tänkte förstås att nu slipper vi honom, då är inte SSK nåt hot iallafall :-( o vips så står han där i laguppställningen igen och gör förstås 0-1 den skurken!!1
Frak!!