mikenomad: Det är ju korpennivå på Timrå, uppryckning för faen!
Inlägg: 1611616
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2014-02-11
jå1: Ja det här lagets lägstanivå är förbluffande låg. Jävla sopor!