1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612199

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
Sputnik: Ja, det är placeringspoäng 4-3-2-1

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
T T: ok tackar. Då vet en det. Skulle vara sjukt bra om vi lyckas ta oss förbi både Mora och rögle då. Får lite bättre utgångsläge då. Grymt skönt att Timrå kan lyckas vinna en måste match när det gäller. Vi har ju inte varit bortskämda med sånt de sista säsongerna precis. Otroligt kul att man kan börja drömma lite igen också. Efter de tunga åren som varit. Bara vi kan lyckas behålla laget hyffsat intakt till nästa säsong. De unga spelarna kommer ju vara mer varma i kläderna med. Timrå ik e dom bästa!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.