1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612532

Sv: Våga Vägra Allsvenskan
sargad: Nä verkligen inte. Märkligt, här byter man namn och allt och så bidde det liksom....ingen skillnad. Eller sämre. Inte ens Leksand och Örebros inträde bidrog till mer glamour.

Å andra sidan; den festliga tillvaron i HA, med de superheta publikmatcherna och den charmigt offensiva "tuta och kör"-hockeyn är också betydligt överdriven. En jävla bakgård är vad det är...

Svarskommentarer

Sv: Våga Vägra Allsvenskan
mikenomad: Ja den dagen Lekisanden o Örebo blir glammiga då ska jag aldrig se hockex mer! Ja har inte sett en ända match i tramset i år! Tacka vet jag förr när de var uterink o man kunde dricka i helröret under läktaren o alla slagsmål :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer